sabato 11 gennaio 2014

A large sweatshirt :-)

When Romwe sent me this sweatshirt I was very happy because I've always had sport sweatshirt while this is so fabulous, the problem was when I tried it and I saw that it is large for me, but I like it very much so I wore it the same, with pleated skirt and a pair of sneakers and on the whole I like the outfit :-)

Quando Romwe mi ha inviato questa felpa ero felicissima perchè ho sempre avuto felpe sportive mentre questa mi sembrava una vera figata, il problema è stato quando l'ho provata e ho visto che mi stava grande, come notate le cuciture della spalla mi arrivano a metà braccio, però mi piace così tanto che me ne sono fregata e l'ho indossata lo stesso con una gonna a pieghe e un paio di sneakers e nel complesso l'outfit mi è piaciuto :-)











SWEATSHIRT: Romwe
SKIRT: No Brand
SHOES: Romwe
BAG: Sephora





Francesca!!!



4 commenti:

  1. beautiful sweat!!!
    kiss Giuly

    www.thefashionmamas.com

    RispondiElimina
  2. in effetti è splendida!!

    look of the day
    http://emiliasalentoeffettomoda.altervista.org/la-stagione-dei-cappotti/
    grazie
    Mari

    RispondiElimina
  3. Love your top, it looks pretty cool dear!
    Thanks for your lovely comment, now following you.

    <3
    http://zazzish.blogspot.pt/

    RispondiElimina