venerdì 28 marzo 2014

Born Pretty Store Review


Today I want to talk to you about Born Pretty Store shop online and in particular of the watch that I have received ( to see it click HERE ).
Born Pretty Store is a shop online where at very low prices you can buy everything and more..... I decided to take this black watch with a drawing of a cat ;-)
The package arrived in about a month, I have not had any problems with customs and the watch is arrived in a lovely box just as a gift!!!
The watch is very beautiful and I wear it almost every day; obviously it is a cheap watch but  precisely because economic the quality is above expectations.


Oggi vi voglio parlare del sito Born Pretty Store e in particolare dell'orologio che ho ricevuto ( per vederlo clicca QUI ).
Born Pretty Store è uno shop online dove a prezzi molto bassi potete acquistare di tutto e di più.... io ho deciso di prendere quest'orologio nero con il disegno di un gatto davvero molto grazioso ;-)
Il pacchetto è arrivato in circa un mese, non ho avuto problemi di dogana e l'orologio mi è arrivato in una graziosissima scatolina proprio come un regalo!!!
L'orologio è davvero carino e ormai lo metto quasi tutti i giorni; ovviamente si tratta di un orologio economico, ma proprio perchè economico la qualità è al di sopra delle aspettative.





I also have news for you, Born Pretty Store has reserved for you who follow me a discount of 10% using the code "SXDQ10"

Ho anche una notizia per voi, Born Pretty Store ha riservato a voi che mi seguite uno sconto del 10% usando il codice " SXDQ10".






Francesca!!!

1 commento: